Recenze (122)
Ochránce (2005)
Mám rád Vina Diesela a Lauren Graham,a oba jsou tady v pohodě.Proto tak vysoké hodnocení.
Mušketýr (2001)
I Hrabě Monte Cristo s Jimem Caviezelem byl jako adaptace špatný ale byl to aspon kvalitní film.
Hrabě Monte Cristo (2002)
Tady nejde o klasiku,ale o to jak se film bude líbit normálním divákům a abych řekl pravdu jako film to není špatné.Jim Caviezel je jako obvykle ohromně statický,Guy Pearce je jako záporák správně úlisný a Richard Harris je jako obvykle naprosto skvělý.
Telefonní budka (2002)
Silně intenzivní zážitek.Na konci jsem byl vyčerpán jen o něco mín než Stu.Colin Farrell má našlápnuto hodně vysoko (nový Marlon Brando).Nesmím ale zapomenout ani na ostatní i když Telefonní budka je Colinova one-man show-Forest Whitaker,Radha Mitchell,Katie Holmes a hlavně Kiefer"Hlas"Sutherland byli minimálně nadstandartní.Schumacher měl skončit po Telefonní budce,protože byl na (svém) vrcholu,ted se bude už jen propadat.
Mizerové (1995)
Skvělá režie - špatný scénář = průměr
Arnoldovy patálie (1996) (seriál)
V mém žebříčku animovaných seriálů třetí za rodinou ze Springfieldu a Kačery.
Osudový dotek (2004)
Jediné co mi vadilo byl Ashton Kutcher,škoda že hlavní roli nedostal někdo talentovaný př.Joshua Jackson nebo Ryan Gosling .
Road Trip (2000)
U kámoše na narozeninách jsem to viděl třikrát a dost jsme seu toho bavili,proto možná přemrštěné hodnocení.
Dogma (1999)
Podle mně nejslabší film Kevina"Silent Boba"Smitha.Neviděl jsem Clerks,ale líbil se mi i Táta na plný úvazek.
Stín ďábla (1994)
Něco jako Darkman ,ale lepší.