Recenze (21)
Barbie (2023)
Chtěl jsem udělat dceři radost a i sám jsem se docela těšil na Margot Robbie jako Barbie, ale bylo to strašné. Z ukázek na internetu bohužel není poznat, že se nejedná o film o Barbie, ale o tupou militantní feministickou vymývárnu, která utopí všechny dobré i vtipné momenty filmu ( jako třeba tanec Kenů). Jinak bych hodnotil tak 2 hvězdami.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Po skvělém Ragnaroku obrovské zklamání a velmi špatná parodie. Thor je vyobrazen jako neschopný zženštilý blbeček, Christian Bale hraje hlavního záporáka a jako vždy skvěle, jen v úplně jiném filmu, Russel Crowe je jako Zeus samozřejmě také zženštilý a neschopný a Korg je gay… no prostě všichni chlapi jsou potomci. Naopak, ženy jsou vyobrazeny jako dokonalé až božské a to až tak, že Jane je zcela nepochopitelně nazývaná Thorem.?? Ovládá sice Thórovo kladivo, ale toho byl hoden i kapitán Amerika a tomu nikdo neříkal kapitáne Thore. No a aby bylo vyhověno módním požadavkům, Valkýra je na holky. Takže film o vrahovi bohů (Ch. Bale) je spíše o vraždění Marvelu studiem Disney. Smutné.
Pinocchio (2022)
Pinochcio vypadá roztomile, jinak je to další zbytečná předělávka animáku, plná překrucování historických souvislostí. Tom Hanks a vlastně většina hraných dospělých postav vypadají a přehrávají jako z filmu od Zdeňka Trošky. Navíc jsem celý film s hrůzou očekával, kdy, dle aktuálních Disney trendů, Pinocchio oznámí že je gay. No, naštěstí to ještě nepřišlo, takže to můžeme očekavat až v pokračování Pinocchio2… nebo v She-Pinocchia.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Slabší odvar Pána prstenů, ale po letech mi děti ukázaly, že to není tak špatné, jak jsem to původně vnímal (mé prvotní hodnocení bylo jen 1 hvězda). Takže po letech palec nahoru ... Martin Freeman a Lee Pace si to zaslouží.
Zloba - Královna černé magie (2014)
Naivní, nesourodé, trapné...za ty tři sudičky by se nestyděl ani Zdeněk Troška.
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Po dlouhé době zase pohádka, která má vtip a nadhled.
Teletubbies (1997) (seriál)
Myslím si že negativní hodnocení seriálu Teletubbies, je pouze nepochopením cílové skupiny, je to zkrátka pro nejmenší děti. Náš roční syn je z toho nadšený, celou dobu se směje a udrží pozornost, žádný jiný seriál na mrňousky takle nefunguje, takže za mne respekt za pochopení způsobu myšlení tahle mlých dětí a převedení na "plátno". Cílová skupina je našená a věřte mi, že kdyby malé děti hodnotily skvělý film Vykoupení z věznice Shawshank, tak dají Odpad.
Lidice (2011)
Na tak složité a povinné téma, je to velmi dobré filmové zpracování a P.Nikolaev se s tím statečně popral. Herecké výkony velmi slušné, u výběru herců jsem ocenil i snahu obsadit herce s dobovými obličeji. Za tenhle pomníček se Lidice určitě stydět nemusí a školáci se u něj rozhodně nebudou nudit (testováno na 15letém švagrovi).
Srbský film (2010)
Nepochopitelná sadistická zrůdnost. Jsem dost tolerantní, ale tohle by nedokázal ani Zdeněk Troška, zničit, zakázat, zapomenout!
Taxidermia (2006)
Jednou a nikdy víc. Viděli jsme to na dovče a normálně jsme měli zkaženej (zhnusenej) večer, ale v porovnání se Srbským filmem je to rodinná komedie :) Jinak slušnej bizárek.