Poslední recenze (89)
Temný případ - Part 3 (2024) (epizoda)
Zda se, ze s ctvrtou radou zmenili zanr serialu. Zacina si to tu pohravat s paranormalnimi jevy. A to se mi moc nelibi. Doted slo o ciste detektivni/ krimi serial. Jinak nic proti horrorovym nadprirozenym pribehum nemam. Tahle rada pripomina mestecko Fortitude..
Ambulance (2022)
Je to dobre natocena akce. Bay je profik. Ale nesmi se u toho premyslet. Kdyz me napadlo, proc nekdo sanitce neprostreli pneu, zkazil jsem si cely film…
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Problém filmu je, že celou dobu sledujete hrozné zmrdy, jak dělají hrozné zmrďárny. Jediná pozitivní ženská indiánská postava (které je dán nějaký větší prostor) je zase natolik pasivní, že není hybatelem děje - tudíž se na ní divák nenapojí jinak, než že mu jí je líto. A tak nejsilnější emoci, co jsem při sledování měl, byl vztek na ústřední dvojici, kolem které se celý komplot točí. Jinak ale povedená věc a Marty ukazuje, že filmařský elán ani v 80 neztrácí.