Poslední recenze (4)
Marmaduk (2010)
tady je jasnej důkaz že je část uživatelů čsfd absolutně dementní...jinak si nedovedu vysvětlit tak vysoký hodnocení (i přes to, že na imdb poskočilo na 2,1 hvědiček). U filmu jsem se držela za hlavu a nedokázala jsem pochopit jak se jim povedlo udělat špatně úplně všechno...
Princ z Persie: Písky času (2010)
sakra, čekala jsem nějaký gilotinový dveře a pády na bodáky...resp. to, co mě ve hře štvalo by mě tu teď potěšilo. Jinak klasický neduh podobných filmů - jedna jediná ženská postava - si jako myslejí že to stačí? Nebo že si nevšimneme? Nebo co?? Ale jinak dobrý, efekt posunu času s dýkou mohli teda udělat líp...napoprvý to předvedl asi třikrát a mě došlo co se stalo až potom co to řekl (a mý IQ je kus nad 100). Jinak Gemma Arterton mi přišla roztomilá (nevim co všichni máte).
Precious (2009)
Sledovat tenhle film mi bylo hodně nepříjemné. A pohledy kamerou do Preciousina tupého obličeje bez výrazu mi činily opravdové utrpení.