Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Film filmov . Po pozretí filmu sa mi chcelo bežať . Teraz už len čakám na chvíľu kedy si film opäť pozriem .
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Já, legenda (2007)
Trh presýtení horrorami typu Zombie ktoré nemám moc v láske ale dosadením skvelého herca , skvelého príbehu sa vykľul nádherný film ktorý stojí za "zabitie" času .
Gran Torino (2008)
Clint Eastwood pri tvorbe tohto filmu urobil dve skvelé veci : Prvá je , že zasadil sám seba do hlavnej úlohy . Neviem si tam predstaviť iného herca. Druhá , že vôbec tento film vznikol . Film plný emócii , paradoxu a výborného hereckého umenia .
Chyť mě, když to dokážeš (2002)
Výměna (2008)
Clint opäť ukázal svoju silu . Viac emočný film som snáď ani nevidel . A u Angeliny Jolie asi najlepší herecký výkon aky kedy podala .
Invictus: Neporažený (2009)
Černá labuť (2010)
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Film z dielne Tima Burtna ktorého filmy majú špecifický nádych temnoty z kríženej s rozprávkovým prostredím ktoré vidíme skoro v každom diele vytvárajú nezvyčajný dojem z filmu . Osobne Tima Burtna uznávam ako skvelého režiséra a to dokazuje aj v tomto nezvyčajnom „rozprávkovom“ kúsku . Film kombinuje romantiku , zábavu , rozprávku a celkový dojem je nadštandardný .