Recenze (18)
Xena - V nemoci a v pekle (1998) (epizoda)
Absolutně nechutnej díl. Humus!
Jumper (2008)
Prumerna akcni blbinka s dobrym napadem,ale spatnym scenarem.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Klasicka "Rambovka".Stallone je zase zpatky a zase je pripraven zabit tolik nepratel kolik bude treba,aby dosahl sveho :) I kdyz uz je to ohrane,tak se mi to porad libi a tak hodnotim vysoko...
V Bruggách (2008)
Prvni polovina filmu byla spis komedialni,ale postupne se to zvrhlo v drama s negativnim koncem,kdy vsechny hlavni postavy zemrou...Film ve mne zanechal zvlastni smisene pocity jak z prvni komedialni casti,tak z te druhe dramaticke casti.Slusne zpracovany film s vybornym Colinem Farrellem.
Resident Evil: Zánik (2007)
Treti dil vyborneho akcniho sci-fi,ktery ma podobny prubeh jako dil druhy.Neustale zabijeni zombiku uz neni tak atraktivni,ale vizualni efekty,dynamika a spad deje tomu davaji potrebnou energii a navic skvela Milla Jovovich,ktera je jeste nekompromisnejsi nez kdy predtim a zombiky zabiji s ledovym klidem.
Gia (1998) (TV film)
Kdyz jsem si sehnal tento film,tak jsem si rikal,ze to bude jeden z tech prumernych TV filmu a tesil jsem se hlavne na nahe telo Angeliny Jolie.Ale uz po nekolika desitkach minut me film uplne vtahl do deje a uz jsem na nahe telo Angeliny ani nepomyslel.Bohuzel se dej dal predvidat,takze jsem zhruba vedel,co bude nasledovat,ale nijak moc mi to nevadilo.Sedel jsem a uzival jsem si skveleho hereckeho vykonu Angeliny,ktery dodaval filmu potrebnou energii.Na konci tohoto (bohuzel) pravdiveho pribehu jsem zamackl slzu a uvedomil jsem si,jak je svet prohnily.
Cesta za rozkoší (2000)
Tohle porno se mi dostalo do rukou uplne nahodou(kecam :)) a kdyz jsem si ho poprve pustil,tak jsem si rikal: je to vubec porno?Ma to zajimavy pribeh,i kdyz na zpracovani je videt,ze do nejakeho klasickeho milionoveho Hollywoodskeho trhaku to ma daleko.Jinak Jenu Jameson moc nemusim,ale v tomto snimku se mi libila.Ne pro tu pornocast(nesnasim piercing),ale prave pro tu hereckou cast,kde je videt,ze se hodne snazila.Bude zajimave sledovat,jestli pribydou dalsi takove kousky s durazem na pribeh,nejen na sex.
Sin City - město hříchu (2005)
Comics bohuzel neznam,ale film se mi velice libil...Quentin Tarantino to proste umi! Silene chovani postav,ktere jsem vubec necekal,me uplne nadchlo.Pribeh je vyborny a docela nepredvidatelny(pro nekoho kdo nezna comics).Hudba je take dobra,hodne typicka pro Tarantinovy filmy.Jen cernobile zpracovani mi trochu vadilo.Herci byli vybrani velmi dobre,kazdy se na svoji roli vyborne hodi.Hlavne Bruce Willis a jeho podani nezkorumpovaneho policisty.Nektere vykony hercu ve vedlejsich rolich vsak nebyly moc presvedcive.Celkove je to vyborny film,ktery stoji za shlednuti.A nejen jedno :)
50x a stále poprvé (2004)
Vyborna komedie se skvelym scenarem a dobou rezii.Vykon Adama Sandlera byl uspokojivy,naopak Drew Barrymore byla primo skvela.Tato role ji velice sedela.Ostatni role byly prumerne.Cely film jsem se vsak vyborne bavil a happyend byl take krasny.I pres par nedostatku je tento film unikatem ve svem zanru romantickych komedii a vzdy se k nemu rad vratim.
Doom (2005)
Ze zacatku filmu je videt jakasi nervozita ze strany rezisera,ale postupne se rezie stale zlepsuje.Scenar take neni nic moc,dalo se s prehledem predvidat,co se bude dit.Velmi me ohromila posledni pulhodinka filmu,ktera dodava filmu o stupen lepsi kvalitu.Hlavni hrdinove(jak zaporny,tak kladny) zvladaji svoje role velmi dobre,avsak o vedlejich rolich se to rici neda.Doom je prumerny film s vybornym zakoncenim.