Oblíbené filmy (10)
Poslední samuraj (2003)
Statečné srdce (1995)
Výborný film, ktorý môžem vidieť znovu a znovu a stále bude pre mňa dych vyrážajúcim zážitkom.
Mumie (1999)
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Patriot (2000)
Lví král (1994)
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Perfektné. Bude mi to chýbať. Trpaslíci sa mi veľmi páčili, to ako na tých muflónoch či kamzíkoch či čo to bolo jazdili. Pekne sme sa zasmiali :-D. Nečítal som knihu a to čo sa stalo s Kilim a Filim som nečakal. Thorin bol pre mňa niečo ako Boromir len v trpasličej podobe.
Železná srdce (2014)
Jeden z najlepších vojnových filmov vôbec. Jedna z najsmutnejších scén pre mňa vôbec ( to čo "Machine" povedal mladej Nemke keď jej vzal ruku a potom...skoro som sa rozplakal). Páčila sa mi aj postava Wardaddyho, Braďo Piťo to proste vie. Aj Shia, Bernthal proste celá päťka mi tam sedela ako uliata. Myslím, že budem nad tým ešte dlho rozmýšľať. Vážne, takýchto filmov by mohlo byť viac.