Recenze (80)
Východ z továrny (1895)
Ano, je to vlastně o ničem, ale to je i spousta dnešních filmů. Tenhle jediný má na to právo.
Zmizení dámy (1896)
Mám pro tyhle staré kousky slabost a už jen kvůli údivu a úžasu nad tím, že filmy se točí už víc jak sto let nemůžu jít s hodnocením níž...
Cesta na Měsíc (1902)
Když ona ta naivita byla tak rozkošná :-)...
PIKO (2010)
U takových filmů možná ani tak nejde o zpracování, jako o sdělení. Sdělení o degradaci člověka na dávkovač na drogy, na stroj, který nemůže dál pracovat jako mechanismus, dokud nedostane svojí dávku.
Zettai kareši (2008) (seriál)
Tak jo, přiznám se, že mi ten sekaný robot alá "Miluji Riiko" lezl ze začátku dost na nervy a to i přes svoje tělo, který by mu nejeden mohl závidět. A proto jsem nečekala, že mě tahle milá komedie s dojemným koncem zas tolik dostane. Japonci prostě nikdy nezklamou a navíc když se tam na chvíli objevil i Abe :-)...
Sloní muž (1980)
Uvěznění citlivé duše v obludném těle. Nemůžu jít níž.
Železná lady (2011)
3 hvězdy a nebýt Meryl Streep, tak to propadne mnohem níž.
Radši kluci než kytky (2009) (seriál)
Srovnáno s japonskou verzí. Oproti japonské více propracované, avšak i přesto nemůžu jít na 5 hvězd, protože jsem se za celých těch 25 dílů nezvládla srovnat s postavou Goo Jun Pyua. Nemohla jsem si pomoct, ale až do konce tam ve mně zůstával malý plamínek naděje, že si třeba nakonec vybere Ji Haa (který mi sice ze začátku lezl stejně na nervy jako Jun Pyu, ale v podání Kim Hyun Joonga se mi postupně začínal líbit :-)) a Korejci shrábnou stejný počet hvězd jako Japonci. Jsem moc náročná, jen být toho alternativního konce :-(. Škoda, každopádně nebýt slaďoučkého Bum Kima, možná by na tom bylo ještě hůř...
Jangnanseureon kiseu (2010) (seriál)
Nelíbila se mi Ha Ni, protože neměla žádný cíl a jejím smyslem života byl Seung Jo. Nelíbilo se mi, že byla tak hloupá a naivní a občas bych jí dala facku. Nelíbilo se mi, že i přes svou inteligenci a IQ byl Seung Jo tak hloupý, že nepoznal, že jí má rád. Ale oba spolu se mi líbili. Zvláští, ale od začátku toho jejich podivného vztahu naivky a zloducha jsem jim tak držela palce až mě rozplakal každý jejich polibek. Takže teď se mi místo toho nelíbí, že jsem citlivka a naivka já a rozbrečím se když vidím krásný obličej Kim Hyun Joonga. Achjo, ach ti Korejci.
Hana jori dango: Fainaru (2008)
Ano, silně nadhodnocuji. Jenže si nedovedu představit lepší zakončení seriálu. Snadno předvídatelné, první polovina na tak dlouho stopáž skoro zbytečná, ale i přesto mě to dojímalo a hřálo u srdce. Jsem příliš sentimentální, když mě ten konec zase rozbrečel? :-)