Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
Simpsonovi (1989)
Kancl (2001)
Úspěch a kvalita tohoto výborného britského sitcomu vězí ve dvou věcech - celkovém stylu a hereckém obsazení. Dokumentární styl spojený se suchým humor a excelentně napsaných "reálných" postavách vytváří nejen výbušnou vtipnou nálož, ale kupodivu se tvůrcům daří na "pozadí" řešit i vztahy. Ne kýčovitě, samozřejmě.
Dr. House (2004)
Z mého pohledu ještě lepší seriál než Ztraceni (co mám na výběr). Nemocniční seriály nesnáším, ale Gregory House mi více než málo přirostl k srdci. Proč jsou všichni moji doktoři takoví suchaři?!
Ztraceni (2004)
I po skončení šesté série zůstávám na pěti. Tenhle seriál je jiný, dokázal si podržet mystičnost transformovanou do mytologie a nakonec hodně vychází ze souboje boha s ďáblem o lidský osud, v němž je člověk spasen nalezením pravé lásky.
Hvězdná brána (1997)
Gilmorova děvčata (2000)
Panství Downton (2010)
Nenápadné kostýmní drama o společenství pánů a kmánů. Ale bohaté postavy, jejich vztahy, komické detaily o rozdílnosti světa starého pouhé století a postupné rozvíjení záplatky stojí za fenomenální přitažlivostí seriálu. Chce to ale mít cit pro pomalou atmosféru.