Recenze (35)
Ona (2013)
Jsem naprosto unesen atmosferou a hloubkou vztahu cloveka se spiritualni virtualitou . Opravdu jsem jim to pral :-) Lze si z toho vzit i ponauceni do budoucna, protoze to ze jsme neustale on-line, neznamena ze nejsme sami.
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Nikdy bych necekal, ze si nejakou past budu pretacet, abych nezabil tolik casu. Povinnost splnena.
Nespoutaný Django (2012)
Tohle jsem právě potřeboval, jak to prase... Vždyť víte :)
Správci osudu (2011)
Nekdo uz asi vi, kolik udelim hvezdicek :-) ...Velka spokojenost!
Světová invaze (2011)
Bohuzel jsem nemel silu to dokoukat. Hrozne neprehledne a mistama i "Céečkové" Beton, prach, beton, nic jineho jsem ani pomalu nevidel. Mozna kdyby byl mladsi, tak bych byl uspokojen. Takze za *
Rychle a zběsile 5 (2011)
S timhle hereckym obsazenim mi udelali radost :-) Super nabeh na sesty dil. Jinak bych to videl asi na nejzdarilejsi kousek. Sice je jich mene nez Dannyho partaku, ale i tak stoji za to! :)
Útěk ze Sibiře (2010)
Jsem spokojen. Lepsi nez-li Bile peklo. V nejakych mistech jsem ocekaval vetsi rozvinutost, ale je pochopitelne ze takovy zivotni pribeh neni mozne vzhledem casovym moznostem resit do detailu. Hudebni doprovod a Colinovi kerky bych hodnotil *****, ted uz jen cekat na FullHD :)
To byl zítra flám (2010)
Naprosto jsem nemel naladu koukat na nejakou trapnou americkou komedii (dle hodnoceni), nakonec jsem se do toho pustil a perfektne me to sedlo nalady. Vyborna komedie, parta kretenu, ktera to slusne rozjizdi, slusne sproste hlasky a nejvic scena, jak vycita neveru svy 9lety zene :-D Jako fanda The Black Eyed Peas jsem ocenil i Let's get it Started v podani Craig Robinsona.
Tři dny ke svobodě (2010)
Velmi slusne drama s nadechem realicna. Zadny zabijak, ale normalni chlap co to proste musi zvladnout. Urcite se tomu neco muze vytknout, ale pro mne je dulezite nelitovat penez za koupeny listek :-))
Zelená zóna (2010)
Tohle je zkratka muj salek kavy :-)