Poslední recenze (38)
Železná srdce (2014)
Na toto sa da povedat iba jedno...America ! fu*k yeah ! ( ti co vedia, vedia )
Talisman (2012)
Tak nádherný príbeh a tak plytko spracovaný. Z príbehu je cítiť len veľmi málo emócií. Tešila som sa na kvalitnú Sparksovku a na mokré vankúše na konci filmu, no vankúše aj oči zostali suché. Pekné prostredie, krajina, sympatický príbeh, ale bohužiaľ slabo spracovaný. Po Dear John ďalši film slabého hodnotenia. Skoda...
Gravitace (2013)
Tak uz dlho sa mi nestalo ze by som bola celych 90 minut v napati a aj po odchode z kina, som mala pocit, akoby som to prezila na vlastnej kozi..Pribeh mohol byt trocha roznorodejsi, ale az tak velmi mi to nevadilo...Urcite si to chodte pozriet do kina, je to zazitok...Zavidim tym, ktori ste boli v IMAX kine, musela to byt nadhera..ja som to kukla v 3D a bolo to naozaj velmi slusne.