Poslední recenze (183)
Pokémon: Detektiv Pikachu (2019)
Na film jsem se těšila, byl to pro mě návrat do dětství. Hned na začátku scéna s cubonem byla úžasná, ale ... Pokémoni byli super, ti mě bavili. Příběh byl zajímavý a závěr překvapující, ale dá se říci, že první polovinu jsem se více méně nudila, druhá byla o mnoho lepší, ale vzhledem k tomu, že jsem si nejvíce užila právě samotné pokémony, tak na 4 hvězdičky to nevidím. Dala bych 3,5.
Aladin (2019)
Přiznávám, že po traileru jsem byla více méně skeptická s přesvědčením, že toto vidět nemusím. Nakonec jsem názor změnila. Na začátku jsem byla překvapena muzikálnější formou, ale jinak film byl celkově milé překvapení. Všechno bylo tak pohádkově krásné a velkolepé :-D :-D :-D Možná jsem se vrátila do dětských let a možná i tím, že mám ráda indické filmy, tak např. Alího/Aladinův příchod do města jsem si moc užila. Willovi bych dala snad i 10 hvězdiček, moc mě bavil. Úžasně ztvárnil džina. Super! Dále pěkná hudba, super choreografie, nádherné kostýmy a triky a možná i to napomohlo takovému středu mezi klasickou pohádkou a novým filmem. Zajímalo by mě, zda by toto hodnocení bylo úplně stejné, i kdybych viděla Aladina s dabingem .... To možná vyzkouším někdy příště. Ale hlavní důvod, proč jsem dala pět hvězdiček je ten, že mám pocit, že bych klidně zítra na to šla znovu a s chutí, že je to film, který mohu vidět několikrát za sebou a "nikdy" se neomrzí.
Bolest a sláva (2019)
Bohužel se musím přiznat, že je to můj první Almodóvarův film, který jsem viděla. I když některé jsem podle názvu zaregistrovala, ale neviděla. Bolest a sláva pro mě rozhodně nebyla ztráta času a rozhodně chci vidět něco dalšího z jeho tvorby. Herecké výkony se mi líbily, všichni byli skvělí, ale za sebe hlavně oceňuji Antonia Banderase, protože v takovéhle roli jsem ho ještě neviděla. Celkově film byl plný emocí, zajímavý, pěkný ... má prostě určité kouzlo.