Oblíbené filmy (10)
Statečné srdce (1995)
Tohle je film s velkým „F“. Velkolepé historické drama, potřeboval bych slušnou řádku superlativů, abych jej dokázal vystihnout. Mel Gibson ve své životní herecké i řežisérské roli.
Forrest Gump (1994)
Město bohů (2002)
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Ve všech ohledech naprosto geniální dílo. Nemám, co bych dodal.
Úsvit mrtvých (2004)
Film jsem poprvé viděl v kině, když mi bylo asi 17 let a dost jsem si před ním zahulil, takže ve mně zanechal opravdu silný zážitek, dodnes si živě vybavuji napínavou atmosféru, takže u mě, plný počet.
Návštěvníci (1993)
Tohle je parádní komedie, u které jsem se pořádně od srdce zasmál. Středověký šlechtic a jeho sluha jako maximální burani v dnešní době, z čehož vyplývají bizardní situace.
Pelíšky (1999)
Brilantní komedie, neshledávám zde jediného nedostatku, právě naopak. Jednoznačně nejlepší český porevoluční film.
Atlas mraků (2012)
Opravdu silný filmový zážitek, kdy se režisérskému triu podařilo zvládnout toto epické drama, nabité hollywoodskými hvězdami. Všech šest příběhů se do sebe vcelku ladně proplétá, divák se v nich neztrácí. I přes různorodost těchto příběhů působí snímek naprosto celistvě a svižně. Využití herců pro role ve více příbězích je něco ne úplně obvyklého, ale zde je vcelku logické, vzhledem k principu reinkarnace, kterou se film zabývá. Pěkné vizuální efekty, vkusný hudební doprovod, zvučné herecké obsazení a již mnohokrát zmiňované masky, kdy jsem herce v některých rolích absolutně nepoznal.