Recenze (28)
V kůži Johna Malkoviche (1999)
Malkovich alebo neMalkovich? M A L K O V I C H!!!
Nutné k přežití (2006) (pořad)
spolu s Dirty Jobs môj naj program na Discovery
Nelítostný souboj (1995)
hocikedy hocikde s hocikym si to rád pozriem
Kult hákového kříže (1998)
velmi zaujimavy film
M*A*S*H (1972) (seriál)
famózny seriál hlavne tam nie je ten nasilu vmontovaný smiech
Šílený rande (2003)
chudák madsen a stamp
Detektiv Nash Bridges (1996) (seriál)
je to skvela oddychovka
Bláznivá dovolená v Evropě (1985)
Páči páči
Caddyshack (1980)
tieto komedie z osemdesiatych z typickymi hercami ako Chase a Murray, Aykroy zboznujem
Špinavé práce (2005) (pořad)
mňamka