Recenze (17)
Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023)
Nech si tu píše kto chce, čo chce, ja som sa bavil. Príjemne to ubehlo. Dobre akčné scény a veľmi pozerateľná Gal aj keď tento účes jej až tak nesadol.
Atlas (2024)
Film za mňa fajn, ale fakt by som v hlavnej úlohe chcel vidieť niekoho iného.
Oppenheimer (2023)
Film na vysokej úrovni, remeselne perfektne zvládnutý, ale emočne ma nijako nezasiahol. Prekvapivo som sa celu dobu nenudil a s napätím som dopozeral film až do konca (aj keď som sa v tom občas strácal), ale emočne "nula celých nula cela nula nula d...". Uvidíme či sa to zmení, ak si nájdem dosť času a dosť síl na ďalšie pozretie.
Stvořitel (2023)
Pôvodne som chcel dať 4*, ale keď som videl tunajšie nízke hodnotenie, zmenil som to na 5. Nerozumiem prečo tu všetci hovoria o kopírovaní a vykrádaní, keď pôvodný a originálny nápad tu nebol od dôb Matrixu. Hlavne, že z Oppenhaimera sa idú všetci pos...kladať. Ja som sa bavil a o to tu ide.
Dobrá znamení - Série 2 (2023) (série)
Skvelý rozbeh v prvej a druhej epizóde. Nečakal som, že je možné ešte z tohto materiálu niečo vyťažiť, ale Gaiman ma vyviedol z omylu. Tretia a štvrtá epizóda veľké sklamanie, akoby to napísal úplne niekto iný. Piatou a šiestou to trochu napravili, ale záver ma sklamal. Chápem ten nábeh na tretiu sériu, ale tá ani nemusí byť natočená, záleží od sledovanosti tejto série :(
Proměna (2022)
Nečakane ma to celkom chytilo. Miečo bolo dobré, niečo slabšie, ale vo výsledku som sa celkom bavil. 70%
Die Hart: The Movie (2023)
OMG 🤢
Luther: Pád z nebes (2023)
Tento film plne vystihuje frazeologizmus od desiatich k piatim a možno aj menej. Seriál mal klesajúcu úroveň každou sériou, až týmto filmom dosiahol dno. Nelogické konanie postáv ma rozčuľovalo celý film. Dve hviezdy dávam len z nostalgie k seriálu.
Black Adam (2022)
Tunajšie odpadové hodnotenia celkom nechápem. Čo čakajú ľudia, ktorí si pustia komixový film, Hamleta? Tento film je o zábave a akcii a to splnil. Je tam dokonca aj zopár plot twistov, ktoré ma prekvapili. Za mňa spokojnosť. Povodne som chcel dať tri *, ale nazlosť miestnym hnidopichom dávam 4.
Tři přání pro Popelku (2021)
Dosť dlho som sa odhodlával k zhliadnutiu tohto počinu, ale neľutujem. Je jasné že pozeranie tradičnej Popolušky po mnohé desaťročia na nás zanechalo nezmazateľnú stopu, preto je porovnávanie na mieste. Pri hodnotení je však potrebné prihliadať k inej kultúre a pristupovať k hodnoteniu s nadhľadom. V niečom je tento remake lepší v niečom horší. Mne sa napríklad veľmi páčila digitalizácia „lúskania“ orieškov. A rozlúsknutie posledného je super nápad. Popoluška je fajn, skôr mi trochu vadil princ. Ale určite si Popolušku’21 pozriem ešte zopár krát, ale asi nikdy nedobehnem Popolušku’73.