Poslední recenze (34)
Záhadný lovec - Epizoda 11 (2023) (epizoda)
Ač chápu Ga Mo-takův zármutek, tak prostě tahat sebou mladýho kluka na fušku (kde mu muselo být jasný, že dřív nebo později na X narazí) - byl pěkně dementní nápad. A So Mun se taky chová úplně mimo - místo toho, aby mu přirovnal podobnost situace, tak dá těžkou zpátečku a pak vyjede absolutně bez argumentu. Ostatní díly 2. série jsou dobré(65%+) nebo super(90%+). Ale tento je jaksi roztahaný a nelogický => 40%.
Melodie kouzel (2022) (seriál)
Je to kouzelné :') Nebojte se, toho zpívání tam není moc a to co tam je, je hezké :-)
Red Notice (2021)
Protože v areálu plného automatických zbraní jsou středověké padací dveře a bazuka se bere výhradně na 1 běžícího člověka po starověkém dřevěném mostě #facepalm . #facepalm momentů je tam hodně, ale jinak je to až příliš standardně dělaná žánrovka. Koukatelné to je, občas i sranda, docela hodně akce, to vše ale jen pokud, jak říkám, přežijete ty wtf momenty :-)