Recenze (103)
Ropáci (1988) (studentský film)
A jsou v p*deliii
Ospalá díra (1999)
Ta atmosféra když už nic jiného tak alespoň ta atmosféra, ta se člověku zareje hluboko do hlavy a vydrží tam až do dalšího Burtonova filmu ( nebo do setkání s někým kdo nemá hlavu )
Ken Park (2002)
To je za tu sebevraždu na začátku dál už je to o něčem jiným dalo by se to samozřejmě sestříhat ale film o délce reklamy nikdo nechce
Psycho (1998)
V celku zbytečný film
Sám doma (1990)
Tak z tohohle nevyrostu nikdy dá se na to koukat pořád dokola a neomrzí to:-)
Dogma (1999)
Tak tenhle film nemá chybu podívejte se třeba na platypuse
Beetlejuice (1988)
Když jsem to viděl poprvé v mládí byl to nádherný zážitek, ale časem z toho NĚCO vyprchalo a už jen 4*
Ztracený svět (1999) (seriál)
Je to tak hloupé že mě něco stále nutilo se na to dívat brrr
Monty Python a Svatý Grál (1975)
Co dodat podle mě asi nejlepší film od Monty Pythonů ( promiň Briane ) a navíc po shlédnutí tohoto filmu si dávám pozor na králíky
Sexbomba od vedle (2004)
Pěkný a oddychový film u kterého se nemusí přemýšlet, ale jen celou dobu dívat na Elishu s vyplaženým jazykem takže za ní dávám 3*. Jinak dal bych i 5* nebýt toho špatnýho konce