Recenze (103)
Řidič vysokozdvižného vozíku Klaus (2000)
Tak takovéhle video o bezpečnosti práce bych si nechal líbit, bohužel u těch ostatních se dá jen spát
Skála (1996)
Absolutní špička co se týká akční zábavy, škoda že Michael Bay dalšími snímky spíše sklamal protože tenhle film opravdu stojí za to
Mission: Impossible II (2000)
Na tomhle filmu je všechno tak zatraceně cool až je mi z toho zle, jendičku jsem ještě překousnul ale dvojku ne, sakra trochu realismu jenom trochu!!!
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
Forest Whitaker jako smurai?!?! to musí bejt nějaká sranda ne? NE naopak je to nádherný film který stojí za to vidět.
O princezně Jasněnce a létajícím ševci (1987)
Škoda že Troška nezůstal u této tvorby, protože filmy jako kameňák a z pekla štěstí jsou otřesné.
Cesta do Ameriky (1988)
Jedna z těch zkousnutelnějších a příjemnějších komedií Eddie Murphyho.
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
jedna * za originalitu:-)
Domino (2005)
Je to dost zmatené, nemám nic proti rychlým střihům u trailerů nebo videoklipů, ale u dvouhodinového filmu z toho bolí oči.
Drákuloviny (1995)
Moje první velké zklaání co se jména Leslie Nielsen týče, bohužel ani potom nic dobrého nepřišlo, tak nevím stárnu já nebo Nielsen?
Stalker (1979)
Ten film je nudný, pořád se strašně vleče hlavní hrdinové neustále vedou sáhodlouhé debaty o smyslu života, ale pořád je tu "něco" co vás nutí se na něj koukat. A to něco je za 5*