Recenze (112)
Team America: Světovej policajt (2004)
Team America zase všechno posral, to je dokonalá záležitost, lepší než South Park MET DEJMI
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
SHIT!!!!
Pokémon (1997) (seriál)
No ještě že si to neříká anime...
Digimon (1999) (seriál)
Konina, ty japonci sou strašní sráči
Constantine (2005)
Hodně vydařené spracování, podle mne 3. nejlepší, první je Hellboy, druhý jsou X-Meni 1 a 2, a potom tohle, fakt dobrý
10,5 stupně (2004) (TV film)
To je tak neuvěřitelně blbý, to už byli lepší Meteory!!, což byl neuvěřitelnej odpad. Jediná trochu koukatelná scéna byl propad toho vlaku!!
Brazil (1985)
Snad nejlepší a nejdepresivnější film na světě!!
Monty Pythonův létající cirkus (1969) (seriál)
S Cimrmanem nejvtipnější věc na světě
Život Briana (1979)
Rozhodně nejhorší Pythonovský film, ale přesto dobrý
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Skombinovat sci-fi a fantasy, ne dík, trapné