Recenze (50)
Válka ve Vietnamu (2017) (seriál)
První dokument, který mě skutečně emočně dostal.
Černobyl: Nová svědectví (2022) (TV film)
Nic extra nového, co by stálo za pozornost. V divákovi může vyvolat dojem, že se dokument snaží polidštit KGB.
Jednotky vesmírného nasazení (2020) (seriál)
Z dobře našlápnutého seriálu z první série, který měl opravdu potenciál to někam dotáhnout se v druhé sérii vyklubal nevtipný sitkom, kterému chybí už jen umělý smích a gaučové scény.
Jednotky vesmírného nasazení - Série 2 (2022) (série)
Z dobře našlápnutého seriálu z první série, který měl opravdu potenciál to někam dotáhnout se v druhé sérii vyklubal sitkom, kterému chybí už jen umělý smích a gaučové scény.
Umbrella Academy - Zapomnění (2022) (epizoda)
Tvůrcům došel dech a už nevěděli, jak zakončit seriál. Stále tu je spousta nevysvětlených otázek. Konce první a druhé série jsou pochopitelné, logické a je v nich v podstatě vše řečeno. Tady bohužel ne. Připomíná mi to seriál Hvězdná brána: Hluboký vesmír, který zrušili po 2. sérii s totálně otevřeným koncem.
Nečekaná budoucnost (2007) (TV film)
Víc uspávací film už je snad jen Vesmírná odysea.
Zajatci času (2017)
Takové průměrné pokoukání. Co dokáže nasrat, je nevyobrazení budoucnočlověka na konci filmu.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Na tenhle film jsem se těšil jako malý Jarda. Už jen z důvodu - Tarantino + DiCaprio + Pitt. Zklamání bylo o to větší, když se ani po dvou hodinách nezačalo nic dít. Nudné dialogy, žádný ucelený děj, žádné scény, u kterých by mohl člověk říci "wow". Ani konečná scéna s hippies to nezachrání. Podle mě se Tarantino vsadil o dolar, že dokáže natočit velkorozpočťák, který bude totální sračka a přesto vydělá a bude mít super rating. Ostatně by mě zajímalo, do čeho zahučelo 90 mega. Každopádně je to větší zklamání než Muž, který zabil Dona Quijota, což měla být také jistá tutovka, na kterou se mělo dát koukat.
Trias útočí (2010) (TV film)
Máš po ruce brko a nevíš jak se zabavit? Stáhni film, vyhul brko, zapni film a budeš se chechtat ještě dvě hodiny po titulcích...
Bořiči mýtů (2003) (pořad)
Ten český dabing je neskutečně dementní. Jinak je to samozřejmě zajímavý seriál...