Recenze (9)
Padesát odstínů šedi (2015)
Nečekal jsem, že se u takového filmu tolik nasměju.
Raubíř Ralf (2012)
Skrillex na diskotéce jako DJ.. to mě dostalo :D
Chata v horách (2012)
S očekáváním, že to bude horor jsem se během filmu mnohdy bál všeljakých lekaček, ale ve výsledku jsem se spíš víc smál než bál..
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
a padaly hlavy.. :D myslím, že vyvrcholení ságy jak má být!
Sugar Rush (2005) (seriál)
Po první sérii, kdy Kim jen po nějaké lesbičce toužila přišla sérka druhá, kde se jí sny onečně plní. Parádní seriál a velké + za soundtrack
Nedotknutelní (2011)
Silný příběh, podobného tématu jako Inside I'm dancing, který ale podle mě rozhodně nepatří minimálně do TOP20.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Po shlédnutí mě nezbývalo nic jiného než si koupit novou peněženku.. :-P
Horší už to nebude (2006)
Kdyby Karen zůstala u původního konce líbilo by se mi to ještě víc..
Million Dollar Baby (2004)
myslel jsem, že to bude zase ten typ filmu, kdy trenér z neznámé dívky udělá šampionku a tím film skončí, ale kupodivu ne a příjemně mě to překvapilo..pět hvězciček