Oblíbené filmy (10)
Ronin (1998)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Zelená míle (1999)
Sedm (1995)
Predátor (1987)
Já, robot (2004)
Sběratel kostí (1999)
Silent Hill (2006)
Herní série Silent Hill mě uchvátila už v dobách Playstationu I. A nepustila mě dodnes... Film se nám znalým příběhu onoho tajemného města, kde se ztrácí a objevuje vše co by nikdy nemělo být smrtelníkem spatřeno líbil.... První polovina filmu naprosto úžasná, herécké výkony, výprava atmosféra a Pyramid Head, to vše nemělo chybu... Bohužel, druhá polovina utrpěla tím, že se scénář až moc snažil přiblížit příběh Silent Hillu i těm, kteří o herní předloze nikdy nic neslyšeli. Ale finále je opět starým dobrým herním derivátem a tak mohu s klidným svědomím říci, že jsem byl spokojen... Pokud by se někdo na základě filmu rozhodl vyzkoušet herní předlohu, tak doporučuji první dva díly na PS a PS II, protože jejich atmosféra je hutná a stresující a není tam kladen tolik důraz na akčnost jako na atmosféru... Silent Hill bylo přijemným překvapením, protože na rozdíl od jiných herních adaptací, dokázal film udržet atmosféru a dal tak stříbrnému plátnu to nejlepší z temného herního prostředí :-)....