Oblíbené seriály (10)
Carův kurýr (1998)
Asi nejlépe udělaný seriál, který jsem kdy viděl. Super hudba, atmosféra, zvraty. Škoda, že už to dlouho nedávali. *** Ve zkratce: Carův kurýr je nejlepší!
Autíčko s červeným srdcem (1985)
Jede Toník v autíčku, po zeleném chodníčku, jede jede do pohádky, jede tam a zase zpátky, kdo pojede s ním? - Poetický a inteligentní večerníček pro malé zvídavé nebo odrostlé děti. - Dojel tam a zase zpátky, kamarádi, kamarádky, pojďte taky spát! *** Ve zkratce: Nejlepší večerníček!
Želvy Ninja (1987)
Staří dobří želváci. Autoři novějších variant by od nich měli dostat dual combo. *** Ve zkratce: Seriál pro malé intelektuály :)
Knight Rider (1982)
Klasika. Jeden z mála hraných seriálů, který mě v raném věku bavil. Nedávno jsem to zase viděl v televizi a pořád mi to přijde luxusní. *** Ve zkratce: Michaele, zmáčkni už ten Turbo Boost!
My z Kačerova (1987)
*** Ve zkratce: Auta, lasery, hurikány... Hůůů hůůů.
Mrtví jako já (2003)
Originální seriál, který se však po nějaké době neubrání lehkému stereotypu.
Dinosaurové (1991)
Ve zkratce: Jsem dítě, mějte mě rádi.
Příběhy včelích medvídků (1984)
Gumídci (1985)
Rád piju hopsinkovou šťávu.
Rychlá rota (1989)
Nejradši mám Gadgetku!