Recenze (7)
Comeback (2008) (seriál)
jedinej kloudnej seriál kterej udělala nova a kupa lidí ho tady pomlouvá a používají tady odborný názvy, aby vypadali jako hrozně chytří a že to mu rozumí. Ale kritizovat umí každej. Tomáš Matonoha je dobrej herec a jestly má někdo něco proti tak ať ukáže svůj výkon. A ten kdo tam psal že by tam radši dal Romana Skamene tak to je pako největší. P.S. a nepamatuji že by v ordinaci v růžový zahradě byla hospoda. no hold některý lidi vidí bludy i v televizi a těm dám radu už to nehulte.
Norbit (2007)
neříkám že je to nejlepší komedie na světě, ale zas tak hrozný to nebylo a u něčeho jsem se i dost zasmál a když tady někdo píše že se nezasmál ani jednou tak je to buď suchar, nebo takovej mentál že nepochopí srandu. Ti co to tady takhle hodnotí mají jen plnou hubu keců a myslí si o sobě doví jak tomu rozumí.
Trestná lavice (2005)
Dobrá komedie, o vězení a americkém fotbalu. Dobré pro milovníky tvrdých sportů, protože jestly Vás zajímají srážky a tvrdé zakroky tak tenhle film je právě pro Vás.
Okrsek 13 (2004)
Příběh trochu z budoucna a tak trochu postrádá smysl,ale celkem ujde. Zejména některé kosky hlavních hrdinů jsou jak z pohádky, ale kdo by nechtěl skočit z dvaceti metrové budovy a jen tak si pak odběhnout, o takové záběry ve filmu nouze rozhodně není.
Noc v muzeu 2 (2009)
Dobrý film, oproti prvnímu dílu spíše slabší odvárek ale jde to.
Eurotrip (2004)
Vinikající komedie s krásnou Michelle Trachtenberg.Natáčelo se i v české republice (např.:hl. nádraží v Praze,v českem vlace)
Van Helsing (2004)
Velmi dobrý film, sexy upírky a nejvíc sexy Kate Beckinsale. Akce, napětí to tomuhle filmu rozhodně nechybí.