Recenze (163)
Falešní poldové (2014)
Sice dávám jen tři hvězdy, ale u jen kvůli trapnosti některých scén. Jinak sem se dobře bavil a taky se dost nasmál :-) 68%
Thor: Temný svět (2013)
Krome skvele audiovizualniho odani musim ocenit humor, protoze v mnoha scenach jsem se fakt nasmal. Nenapadne umistene vtipky, hlasky ,ale i emoce. Urcite lepsi nez jednicka :-) 93%
Město Ember (2008)
musim rict ze jsem se docela bal co to bude,ale po letech jsem k tomu prisel celkem nahodou a byl jsem slusne prekvapen. Soirse Ronan velice sympaticka a hodne se mi libi soundtrack. Nijak zvlast jsem se enudila odsypalo to v klidku. Bill Muray netypicke strarosta trosku padouch aobcas pobavil ,ale ne tolik jak je u nej znamo slusnych 72%
Nightwish: Showtime, Storytime (2013) (koncert)
Toz konecne mi to schvalili to nahozeni tohodle koncertu, protoze od listopadu kdy jsem to zkoukl jsem z toho byl nadseny. Na Floor si zvykam, Anet jsem mel rad a byl na ne i v 2012 v Praze a naproste nadseni. Takze doufam ze se Nightwish budou dale ubirat tou spravnou cestou 93% btw neospustim si doporucit dalsi dobry koncert kytaroveho maga Axela Rudi Pella, ktery tu moc hodnoceni zatim neposbiral :-( http://www.csfd.cz/film/342212-axel-rudi-pell-live-on-fire/
Víla Zuběnka (2010)
Muze se to zdat jako capina a asi to je trochu capina ,ale nasmal jsem se nekolikrat festovne to jo :D ikdyz je to takove jake je je tam nekolik scen kdy jsem se naramne bavil :D 65%
Riddick: Blindsided (2013)
skoro presne jak v rozsirene verzi hraneho, navic ja tyhle animaky nemusim 40 %
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
chtel jsme dat pet hvezdicek,ale drakova poust je prvni film ktery jsem videl v 3d a ne diky uz nikdy vice,strasne tmavy obraz a neostre proste se mi tohle provedeni vubec nelibi, prist esi urcite pockam na krasne barevne a ostre 2d, a dojem mi nespravilo ani to ze 3d bylo s titulky v Ostravskem Cinema City. akcni sceny naprosto skvele apovedena je i linie s Tauriel, vice mene nemam co vytknout ani to natahovani mi nevadilo 87%
Pán času - The Day of the Doctor (2013) (epizoda)
jeden z nejlepsich dilu posledni doby a to je co rict protoze posledni dily behem dvou let byly hodne hodne epicke 92%
Muž z oceli (2013)
no dlouho jsem nevidel film, u ktereho jsem sedel tak zarezany az do konce, megalomanska destrukce ala Emerich, emoce,napeti, dobre vykony hercu , vyborny zaporak. Jestli si tohle neodnese nejakou tu sosku na Oscarech tak nevim, pecka 90%
Sezóna zabíjení (2013)
zajimave tema,zajimave podani, docela dobre dialogy, film me prekvapil a docela i bavil takze docela spokojenst :-) 70%