Oblíbené seriály (2)
The Day of the Triffids (1981)
Rozhodně zatím nejlepší zpracování Wyndhamovy knihy.
Carnivale (2003)
Marně přemýšlím jakou ohavnost (včetně sexu s mrtvolou v lesbickém zastoupení) se do tohohle seriálu nepodařilo dostat a často mi dalo velikou práci se neodvrátit. Kdybych tu měl vyjmenovat všechny hnusy, odpornosti, zvrhlosti, kterými je seriál přímo nacpaný musel bych psát hodně, hodně dlouho. Pokud jde o fantasmogorické pohrávání si s křesťanskou vírou, to mnoho užitku asi taky nepřinese, zvláště v dnešní době plné mnohých, ale jen povrchních znalostí a je to asi největší zápor. Nicméně nemohu jinak, volám "Bravo!", tleskám a v naprostém úžasu dávám plný počet bodů. Z věcí veskrze odporných, nestravitelných a zavrženíhodných, vzniklo mistrovské, strhující veledílo, které v seriálové tvorbě nemá obdoby. Nevybavuje se mi žádný seriál, který by se s tímhle, alespoň vzdáleně, mohl srovnávat.