Recenze (554)
Sliz (1988)
No tak tohle uz bych vicekrat videt nechtel - po strance efektu - jak vizualnich tak zvukovych jde o neco tak uboheho... na tu dobu (1988) mozna novinka ale dnes uz jen pro hardcore priznivce takovychto prehistorickych filmu. Presto nejde rict ze by to melo patrit mezi odpad a na 2** to vytahuji herecke vykony.
Radio (2003)
jednoduché, poučné ale nic výjimečného
Hvězdná brána: Návrat (2008)
Stejně jako Ark of truth, která je krásným zakončením 9.a 10. série a zpečeťuje osud Oriů, Continuum uzavírá kapitolu Goa’uldů. I v mém hodnocení se tyto dva filmy neliší. Problém tohoto filmu může spočívat v náročnosti na pochopení děje (stroj času může nadělat pěknou neplechu nejen ve filmovém světě), proto je většinou zapotřebí shlédnout film vícekrát. Na rozdíl od prvně zmiňovaného filmu se v tomto diváci dočkali všech hlavních postav ze seriálu. Dabing se povedl také mnohem víc a seriáloví nadšenci budou zato rádi. 5*
Hvězdná brána: Archa pravdy (2008)
Před shlédnutím tohoto snímku je třeba vidět alespoň poslední dvě série seriálu. Pro fanoušky této seriálové legendy je to krásné zakončení a vyřešení všeho nezodpovězeného, co se týká Oriů. Vizuální efekty, které provázely diváka celým seriálem si udržely svůj standard. Valla (Claudia Black) klasicky hlásí a Teal'c (Christopher Judge) klasicky mlčí .... Vskutku! Soundtrack taky stojí za to. Zklamáním byl pro mě akorát dabing -těžko si zvykat na jiné hlasy, když vás provázely více než dvěma stovkami dílů ale i tak 5*.