Poslední recenze (10)
Doktor Strange (2016)
Jdete na tento film s nadějí ale neni tomu tak. Každých par minut si řikáte todle jsem už někde vyděli. Koukaly jste někdy do kaleidoskopu tak to je hlavní trik v tomto díle+ (Počátek). Kouzlení ? nečekejte oheń ani kouzla s vodou nebo různou magii podobnou Potterovi nebo magii z varcraftu. Magické zbrane ? se oběví nic nepředvedou a jsou fuč. Nejlepší zbraň a zaroveň komická postava je plášť. Některé rádoby komické komentáře Strange se tam moc nehodily. Temní mágové dokázaly kouzlit pořád dokola jen jedno- skleněné meče nebo co to bylo. Nebylo tam žádne překvapení. Největší Strangovo kouzlo opakovaní stale dokola ( vracení času) ano detaily dobrý ale zpomalování něčeho co bylo už rozbité a znova dávané dohromady to už tu bylo. A hlavní souboj? nepřipomínala vam ta drška na konci Galaktuse z Green Lantera akorát místo žluté byl fialovej. Nevím prostě se mi zdálo že jsem v tomto díle výdal prvky z jiných filmu, nějak až moc. Jsem zastáncem Marvelovek a proto jsem dal 3 hvězdy ale jinak pro mě to bylo zklamání.
Mezi řádky (2007)
Super film Hilary Swank je krasná a hraje učitelku která chce něco změnit. Patrick Dempsey hraje šmejda kterej nedokáže přejít to že mu nevaří a není doma jako puťka.Příběhy které jsou v tomle filmu se staly.
Talisman (2012)
Je to dost překvapivé, dospělej Efron a neokoukana Taylor Schilling(zajímavě krásná). Jen bych si odpustil to drámo na konci to do celého konceptu moc nezapadlo. Ale jinak zajímavé věděli ste že každý maják je jiný? V americe ce podle něj dají rozpoznávat vesnice a města většinou si maják staví město a je vždy jiný (barva,vejška,světla ochoz......) je obtížné to místo najít ale né nemožné.