Recenze (66)
Zoufalé manželky (2004) (seriál)
Velmi kvalitní seriál s vynikajícím obsazením. Mysteriozá, Komedie :D
Já-tě-vidím.com (2006)
Velmy dobrý film :D užasný děj a zápletka.doporučuji
Another Gay Movie 2: divoká jízda (2008)
Je to jen o hodně horší "verze" Prciček. Lituju že jsem si to koupil.
Internát (2007) (seriál)
Pro Argentina a honanjz: Komentovat umí každý debil a je lehké si udělat obrázek po prvním dílu nebo ukázek z YT. Kdybyste se poctivě dívali, tak se vám tak zvedne adrenalin, že to týden nerozchodíte. Takže bláboly že je to telenovela a že je to jak BH 90210 jsou jen nesmyslné kecy. Když chceš telenovelu, dívej se na Terra nostra nebo 1000 a 1 noc, tohle mysteriozní, ani kousek telenovely. Tento seriál objevila moje mamka a prvně mě nalákala až od druhého dílu. Jakmile po 4té řadě byla pauza, tak jsem překecal bráchu a ted se díváme všichni poctivě. Takže když něco komentujete a hodnotíte, tak to musíte vidět!!!! Hamba na vás!!!
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Tento seriál stále i po těch pětiletech překvapuje lepšími a lepšími díly. Jen doufám, že to dalších 5 let vydrží
Bůh gamblerů (1989)
Když jsem si všiml názvu,roku, a původu země, myslel jsem si, že je to zase nějaký Béčkový Film. Ale jakmile mě bratr přemluvil na to se podívat, byl jsem nakonec rád. Jelikož mám rád asijské filmy(většinou horrory) tak tenhle patří k mým nejoblíbenějším. Příběh je místy komediální, někdy je takový akčňák. Co se týče herců, tak je to takový průměr.Hudba je taková dunivá, ale ta závěrečná hudba při posledním "souboji" je fakt povzbuzující. Jinak se tento film hodně povedl. Dávám 90%