Recenze (61)
Elysium (2013)
Tak tento film určitě pobaví, nenáročné, ale hezky vizuálně natočené sci-fi.
Nová noční můra (1994)
Subjektivně, nejhorší kousek celé série :( .
Kovbojové a vetřelci (2011)
Zajímavé spojení Daniela Craiga a Harrisona Forda kupodivu funguje, taková nedělní sci-fi oddechovka. :)
Hořící keř (2013) (TV film)
Dagmar Burešová: "Strach je přirozený. Jen hlupák nemá nikdy strach, protože nemá dost fantazie, aby si dokázal představit, co vše se může stát. Ale strach je třeba umět překonávat. V jeho překonávání se rodí statečnost. Dovedeno do důsledků, kdo ho nechce překonávat, není statečný, jen zbabělý,“
Contracted (2013)
Pěkně hnusný film :). Chtěl jsem dát dvě hvězdy, ale za ten konec jednu přidám.
Antikrist (2009)
Měsíc jsem se odhodlával k tomu, abych se na to podíval a měsíc mi bude zase trvat, než ten film vyženu z hlavy. Doufám :) ****
Posedlost (1981)
Hodně náročný film, totální psycho.
Pitevna (2006)
Zase jeden z utahaných thajských hororů. Ty filmy jsou jak přes kopírák :(.
Sanatorium (2004)
Proč jááá??? Zase jeden zbytečný film, který jsem protrpěl. Nudné, dlouhé a hloupé. Přesto dvě hvězdy za nahou Virginii Ledoyen :) .
Scary Movie 5 (2013)
Nejslabší díl série, jediné co mně dostalo, byla parodie na Lesního ducha :D