Recenze (299)
8 žen (2002)
Asi se mi to jen zdálo - OMG tohle dostalo cenu asi za osvetleni lesbickeho interracial postoje - o "skoro" incestu nemluve... Stare damy sice vypadaji dobre a mlada generace ma naslapnuto, jenze tady je to prumer - coz je natakova jmena proste prusvih...
Manželská historie (2019)
Lekce z právničiny - a taky z odkrytí a zdůraznění toho, co může pár rozdělovat, rozdělit, ač obvykle se dva berou kvůli tomu, co je spojuje (resp. spojí - např. když jde o dítě). Jak rychle se nebe promění v peklo... a nenávist... No a pak se na tom napakuji právníci. Zajímavý pohled... americký. A Bůh se ulil :-))
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Průser, jedním slovem průser - nemastný, neslaný nudný avšak ověnčený vítězstvím LGBT a hyperkorektnosti v předaleké galaxii - OMG tohle nepřeju nikomu! Ještě že u nás, v Mléčné dráze, panuje klid a pohoda... Prostě potřetí luhovaný pytlík stejného scénáře (nebo scénáristy?) jinak dopadnout nemůže.
Poslední aristokratka (2019)
JJ ořechovka je skvělá věc - to potvrzuji stejně jako Eliška - ovšem u tohoto filmu ji měli fasovat i diváci! No a ta druhá hvězda je za Lišku... a to je asi tak všechno. Copak se musí takhle hloupě tlačit na pilu?
Skleněný pokoj (2019)
Velká očekávání nakonec dopadla nerozhodně - asi nejvíc mi vadily "přeskoky" ve scénáři - tož buď to bylo střihem a nebo zmatkem ve scénáři - kniha je samozřejmě jinde... To nejdůležitější ale je, že tento film NENÍ hraným dokumentem o vile Tugendhat - příběh si bere jen některé (profláknuté) motivy, no a herci si neumí s nimi poradit. Takže si říkám - tak špatně to zase nedopadlo: kamera, světlo a hudba jsou příjemné - možná by to bez herců jen s komentářem pana Rodena bylo lepší...
Teroristka (2019)
Jooo to je tak, kdyz si nekdo vezme spravedlnost do vlastnich rukou :-D Tady v prijemne nadsazce - a ta trocha morality se dala celkem unest... Bylo proc a cemu se smat, ikdyz z toho obcas behal mraz po zadech - kolik je takovych nejen zahradkarskych kolonii a Machu....
Casino.sk (2019)
Tak mizerny scenar pohledat - naprosto roztristeny dej, odkazy na nezname osoby, epizody bez dokonceni a souvislosti - paralela mezi pokrem a politikou s popletenym novinarem, naprosto amaterske podvody v pokrovem turnaji, radoby dramaticno podtrhuje vulgarni mluva, blaboly kam se divak podiva a snad nejhorsi je krec, se kterou se vyjadruje T. Brodska - uuuzasna ztrata casu pro divaky, proste propadak - snad jen par zaberu na krajinu stoji za to - toz to je ta hvezdicka, jinak je to pruser...
Ad Astra (2019)
Jejdaaa - to je skoda, ze je vysledkem takoveho obsazeni tak "prumerny" vysledek - nevim nad cim jasat driv - nefunguje tu fyzika ani chemie, tak jsem byl tedy zvedavy na to drama ve vztazich - rodinnych i mezilidskych - popis samoty a odcizeni nikoho nedojima... OMG - to chybejici "Per aspera" je tu videt proste vsude - jednu prekazku kdy vola o pomoc nejaky opicak na norske vyzkumne stanici jsem bral jako hoooodne velky preslap - BTW meli mu scenariste Pitta predhodit taky a byl by klid... PROSTE SE TAHLE MISE NEPOVEDLA a za hodinu bychom sli domu s vice otazkami a pocity nez po tom utrpeni az do uuuuplneho vitezneho vybuchu. Jdu si pustit Vesmirne kovboje - at si spravim chut...
Apollo 11 (2019)
Skvělý dokument - i s finálem na konci, které říká, jak to začalo... Díky za snímek Země nad LEMem - naprosto neznámý záběr (pro mne, a to si myslím, že už jsem přece jen něco z misí Apollo viděl) a úžasný úhel pohledu - DÍKY CNN
Nabarvené ptáče (2019)
Tohle je potřeba vidět - každý máme jinou citlivost a vztah k historii, právě ta mnohovrstevnatost a ukládání zla (viděného a zažitého na vlastní kůži) je zde velmi silná. Nebýt té délky- někdy ve druhé třetině to je už slabší dějově i výkony (ruská armáda) - bylo to pro mne za 5*, A rozloučil jsem se tak i s Milanem Š.