Recenze (9)
Coherence (2013)
*Dialógy medzi postavami boli celé improvizované* Tak to me zaujalo jeste vic :D Ja cekal kravinu a prekvapilo, ac sem mistama tapal.
Paranormal Activity: Prokletí (2014)
ach jo
Retornados (2013)
Celej film čekam, kdy se to zvrtne a městem se budou prohánět hordy zombiků. Omyl! :D Asi bych po tomto filmu nesáhl, vědět že se tam nebude celej celičkej film nic dít.
Světová válka Z (2013)
Film si nikde "nesekal", žádný dlouhý zbytečný scény a zombici plný života :D Po dlouhé době dobrý film se zombikama. Bavilo mě to hafo =)
V/H/S (2012)
Kromě jedneho slabšího příběhu, tuším to byl druhý příběh, vás to bude držet po celou dobu napnutý, jak tětivu. Pokud možno kuknite na to večer O.o
Vlčí mládě (2011) (seriál)
Fajne oddechovka, akorát ti vlkodlaci vypadají jak Elvisové. Akorát Alfa má styl :D Dá se na to dívati :)
Identita (2003)
Něco nás spojuje... Jo, všichni jsme v Nevadě... xD Zajímavé dílko :o)
Chata v horách (2012)
Z tolika možných zajímavých smrtí, si "vyberou" tu nejnudnější, když pak bylo vidět, co vše mohlo na ně vyskočit. Jinak po dlouhé době povedený filmeček.
Úsvit mrtvých (2004)
Ultimatní zombie film <3