Recenze (42)
Pán prstenů: Prsteny moci - Velká vlna (2022) (epizoda)
Prázdné budování světa. Velmi jednoduché a bez hloubky. Vizuál a výprava perfektní a v podstatě to, co to drží tak nějak nad nudou.
DOTA: Dračí krev - 3. kniha (2022) (série)
Jako spektákl dobrý. Očividně uvařeno aby bylo něco uvařeno. Kouká se na to ale pěkně. Prvotřídní dabing. Pokud je člověk dostatečně zainvestovanej do Doty nebo ho předešlá díla obecně chytla tak ho to bude bavit. V každém případě to je přešlapování na místě a ve finálě se nikam nepohneme. Označil bych to jako vydaření sidequest.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Slabý v porovnání průměru Marvelvek v posledních letech.
Jigeum Uri Hakgyoneun - Episode 11 (2022) (epizoda)
Za mě topkézní vyvrcholení odstřelování všech a všeho. Ještě jsem neviděl dvanáctku ale s troškou intoxikace mi zakončení téhle epizody vynutilo menší slznou kapku.
Americké psycho (2000)
Dvacetjedna let později a všechno je stejný. Každej je konformní píčusek co si musí kupovat latest ifouny a zapadnou do kliky jemu podobných hovad. V český verzi nejlíp dvě děti a hezoučkej facebook timeline.
Vikingové - Úplněk (2018) (epizoda)
Nezajímá mě to nechápu to nechci to naskle.
Star Trek: Discovery - Přehnané ambice (2018) (epizoda)
Wow, laťka nastavena velmi vysoko. Uvidíme, jak to vydrží.
Star Trek: Discovery - Časová smyčka (2017) (epizoda)
Jednoznačně prozatím nejslabší epizoda. Time loop ala SG1, který nemá logické rozuzlení a zakončení epizody jak z nějakého sitcomu... Z mírně spokojeného padám na neutrální až špatný pocit, ale ještě pojedu dál. Martin-Greenka mi zatím docela sedí a baví a celkový cast, až na Shazáda, zatím taky drží.
Ergo Proxy (2006) (seriál)
Ani náhodou to není end all be all, jak by něktěří velmi rádi tvrdili. Samotná složitost a nelogičnost některých dílů a jejich návaznost na aspekty, které pomáhají rozlousknout celý příběh, je prostě zbytečná. Animace je celkem fajn a za shlédnutí to do určité míry stojí.
American Honey (2016)
Ne/unikátní případ, kdy mě ČSFD hodnocení navalilo do něčeho, co nemá hlavu ani patu a hloubku asi tak přesně těch postav, co v něm hrají (životní trosky bez cíle). Nechápu, co tímhle chtěl autor světu sdělit. Tři hodiny formy nad obsahem, která ale prostě nestačí ani z daleka.