Recenze (99)
Princ z Persie: Písky času (2010)
říkala jsem si,jestli ještě někdo někdy vymyslí dobrodružný film odehrávající se ve starých dobách,který nebude na jedno brdo se všemi ostatními ...a ano, je tady... dobrý námět a napínavý děj... nic okoukaného..Princ z Persie mě potěšil :))
Sněhurka a sedm trpaslíků (1937)
klasika, která mi v mých brzkých dětských letech nedala spát, jelikož jsem měla trauma z ježibaby-proměněné královny :D teď se tomu jen směju a musím konstatovat, že je to hezké, nenahraditelné zpracování této věčné pohádky...
Věříme v Boha (2000)
film o tom, co všechno člověk může udělat pro to,aby si na své nebeské konto připsal pár bodíků navíc...;D těch 16 minut nadchne a pobaví snad každého :)))
Rain Man (1988)
Dokonalé po všech stránkách... je úžasné, když herci udělají vše pro to, aby byl jejich výkon ve filmu stoprocentně přesvědčivý-jako Dustin Hoffman v Rain Manovi...:)
Bezva vejška (2006)
Fakt ujetina, kdyby to aspoň nedopadlo tak, jak je všem od začátku jasné...ale tak, 2* za občasný dobrý vtipy...
Příšerky s.r.o. (2001)
Jeden z nejlepších pixarovských animáků vůbec...člověk ho může vidět pořád dokola a vždy se u něho zasměje...:)))
Gran Torino (2008)
Gran Torino je mistrovské dílo a Clint Eastwood Pan herec!!! Na konci mi i slza ukápla, nevím, co víc bych měla ještě dodat...Fantástico!!!
Účastníci zájezdu (2006)
Asi nikdy nepřijdu na chuť moderním českým filmům a nejspíš nikdy nepochopím typický český humor....;o)
Michael Jackson: Black or White (1991) (hudební videoklip)
Jedna z mých nejoblíbenějších Michaelových písní... a fakticky parádní a vtipný videoklip...:))
Pýcha a předsudek (2005)
Hezké, povedené, příjemné, krásná hudba, natočeno podle knižní předlohy...a že je to přehnaně "sladké"? To mi tady rozhodně nevadilo a navíc myslím, že to Jane Austen sladce zamýšlela...;)