Oblíbené seriály (10)
Gilmorova děvčata (2000)
Přátelé (1994)
True Blood: Pravá krev (2008)
Mentalista (2008)
Simon Baker válí a ještě k tomu se hezky oblíká :-))))
Městečko Twin Peaks (1990)
Odložené případy (2003)
Některé případy jsou lepší, některé horší, některé dojemné, některé pruda. Ale celý nápad řešení starých případů mi přijde skvělý a líbí se mi i celkové ztvárnění seriálu.
Kriminálka Las Vegas (2000)
Nejvíc se mi na této kriminálce líbí postava jejího lehce autistického šéfa, která jí propůjčuje vyjímečnost mezi ostatními.