Recenze (19)
Katyň (2007)
Nuda, nuda, nuda. Takové téma a takhle promarněná šance.
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Že to bude mít naprosto dementní příběh, s tím se počítalo. Že tam bude tolik naprosto trapných pasáží (v podstatě všechny s matkou plus některé společné Megan a Shii), to jsem nečekal. Obě hlavní jakože sexy hrdinky vypadají tristně, Megan jako kdyby dostala do rypáku 3-4 žihadla (navíc má naprosto dokonale protivný hlas), ta druhá je vyloženě hnusná. Plus si film zaslouží za některé mydlenice a pár vtipných momentů (scéna na hajzlu plus většina s Johnem Turturro).
Simon řekl (2006)
Neuvěřitelná debilita.
Co se vlastně stalo (2008)
Děsné. Užvaněné, nudné, o ničem.
Až na krev (2007)
Maximálně dvě scény na ****, z nichž jedna je ta závěrečná, celou dobu jsem doufal, že to udělá. Hajzlovi jednomu. Zbytek ovšem čisté tři hvězdy.
Nebojsa (1988)
No, já nevím. Hlavní hrdina nevýrazný, princezna ošklivá, Vetchý neskutečně otravný. Pro mne na hranici sledovatelnosti.
Kurýr 3 (2008)
Tragédie. Utahané, ukecané, hlavní hrdinka nesympatická vyfetlá kráva. Blbé skoro jako poslední filmy se Seagalem, akorát Jason má na rozdíl od pupkáče alespoň figuru. Hvězdička za jednu solidní mlátičku.
Únik z Alcatrazu (2001)
Strašlivé. Imbecilní "dialogy", imbecilní postavy, imbecilní všechno. Elitní přísně střežené vězení s ustrašeným dozorcem, jemuž velitel stráží pošle na pomoc dva inženýry... prostě senzace, tohle musíte vidět! :-)
Soudný den (2008)
Smíchej Mad Maxe 2 a 3, Robina Hooda, Statečné srdce, 28 dní poté, Gladiátora, Pulp Fiction, parní lokomotivu a tisíc pitomostí, protřepej, zahusti, požij a z toho co z tebe po nějaké době vypadne by mohlo být něco dost podobného tomuhle veledílu. Akorát to bude voňavější.