Recenze (51)
Slunce, seno a pár facek (1989)
Tahle je snad nejlepší ze všech tří..:) Nechápu tak nízké hodnocení.. je to česká klasika.. kdo by se nesmál RŮŽIČKOVÉ A OSTATNÍM..:)
Kameňák 3 (2005)
Nechte toho..zas tak hrozné to nebylo.. nesuďte jen podle toho že jsou to češi..
Kameňák (2003)
Vůbec mi to nepřijde tak strašné jak se tady píše.. vím, že zde hodnotíme filmy..ale lidi.. dyď tady toto je česká realita :D
Playgirls (1995)
Znám i horší filmy než je tenhle..jen proto že je to český film tak je jeden z nejhorších..
Simpsonovi ve filmu (2007)
Neříkám, že film není skvělý, ale do seriálu má hodně daleko.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Kdo by je neznal, kdo by je nemiloval. Příběhy trhlé žluté rodinky které milujou jak děti tak důchodci. Vyrostl jsem na nich a dále je pravidelně sleduji když usínám..:)
Futurama (1999) (seriál)
Jak už Simpsonovi tak Futurama jsou dílem jednoho známého génia. Tento seriál mám vážně rád.. nikdy se neomrzí Fryovy trhlé příběhy.. profesor Phansfors, Bender,Lila...ach.. neznám lepší podívanou, opravdu jeden z nejlepších kreslených seriálů vůbec.
Hrdinové (2006) (seriál)
Prostě a jednoduše.. VYNIKAJÍCÍ
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Čekal jsem od tohoto filmu mnohem více..
To (1990) (TV film)
Ztrácí na kvalitě díky nudnému konci! Jinak výborně zpracovaný film podle románu S.K.