Poslední recenze (13)
Na vlásku (2010)
Tak tenhle film jsem si skutečně užil. Poslední dobou jsou všude filmy alá Pixar a Dreamworks, ale tady Disney ukazuje opět své pravé pohádkové kouzlo s nádhernou animací. Opravdu příjemné postavy a ten roztomilý chameleón a kůň Maximus mě neskutečně dostali. Zpívané scény nejsou zbytečně dlouhé a nesnaží se natahovat film. A i když je příběh hodně předvídatelný, zábavně a svižně uplyne bez nudných míst. Od Doby ledové a Shreka 1, jsem si žádnou pohádku (spíš pohádkovou komedii) takhle dobře neužil. Asi půjdu do kina ještě jednou :D
Temný vesmír (1993)
Ta jedna hvězdička je za nostalgii (jako malýmu se mi to líbilo, vesmírná příšera...), jinak je to ale krávovina :)
Smrtící epidemie (1995)
Tak tenhle film můžu vidět kdykoliv znovu. Skvělé herecké výkony, film nikde nevázne a krásně vtáhne diváka do svého děje. Na téma smrtících virů je hodně filmů, většinou béček, a jsem rád, že to rozhodně není případ Smrtící epidemie.