Poslední recenze (10)
Dominion (2014) (seriál)
Dám tomu ještě šanci, ale zatím to vypadá na promarněný potenciál. EDIT: Po druhém dílu to vzdávám...
Život Adèle (2013)
Jak už někdo napsal, katarzí bylo, když se Adele konečně vysmrkala. :) Romantické drama, které táhnou dechberoucí výkony obou hlavních představitelek. Trošku mě rušily ty pseudointelektuální a pseudofilosofické kecy, ale jinak hodně dobrý film, jen možná trochu nadhodnocený.
První republika (2014) (seriál)
Seriál se měl asi jmenovat úplně jinak, protože se v něm o době první republiky nedozvíme skoro nic, ale budiž. Větším průšvihem je těžce nezvládnutý milostný příběh, kde ta hra na životní lásku vůbec nefunguje. Oba hlavní "hrdinové" jsou totiž tak nesympatičtí a blbě napsaní, že se jim přát nedá. Další nepovedenou dějovou linkou je duchařina malé Elišky, která na začátku možná působila roztomile, ale později byla neskutečně otravná. Celý ten slepenec drží nad vodou akorát poměrně napínavá detektivní zápletka, jejíž rozuzlení ovšem kulhá na obě nohy. Tři udělené hvězdy jsou především za Kříže, Vyorálka a krásnou hudbu.