Recenze (69)
Pes zabiják (1998) (TV film)
Jednoduše....strašné
Panelák (2008) (seriál)
A mne sa to náhodou veľmi páčilo.
Půlnoční vlak (2008)
Co dodat..? Prostě vynikající. Docení hlavně čtenáři Cliva Barkera.
Milionář z chatrče (2008)
Nějak jsem nepochopila, co je na tom filmu tak úžasného...
M*A*S*H (1972) (seriál)
Možná budu výjimka, ale tohle byla kravina na entou...
Minotaur (2006)
Minotaura si sice představuju trochu jinak, ale tady se mi jeho ztvárnění docela líbilo, za což dávám hvězdičku.
Loutka (2002)
Viděla jsem to jen náhodou a bohužel mě to nějak neuchvátilo, ale věřím, že jsou tací, kteří na tenhle film nedají dopustit. No já jim to neberu.
Kouzelná školka (1999) (pořad)
A pak proč jsou dnešní děcka tak blbý...
Juanin zázrak (2002) (seriál)
Konečně telenovela se zajímavou neotřelou zápletkou.
Josef a Ly (2004) (seriál)
Na to, že je to česká tvorba, kterou moc nemusím, se na to dá i koukat.