Recenze (30)
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
pouze oddechovka...žádný velký zázrak, ale ani průser ;) Po grafické stránce opravdu brutálně naboucháný a moc pěkný, 60%
Chvění 3 (2001)
Pro mě série začala a zároveň skončila prvním dílem. Tento snímek už mi jednoduše hlava nebere. Tupost tady opravdu nezná mezí. Prdící graboidi? To mělo být proboha jako co? Mysleli to tvůrci skutečně vážně, a nebo si udělali srandu i s lidí, co se na to budou dívat? Možná jednoho z nich kousl graboid do zadku když psal scénář. To jsou otázky, na které si musí každý odpovědět sám. Tento díl doporučuji pouze lidem, kteří neviděli jedničku. 20%.
Chvění 2: Vrátili se zpět! (1996)
Hodnotit tento film jako pokračování série Chvění je tak trošku zavádějící, protože kromě názvu to společného s jedničkou moc nemá. Nápady jakoby vyšuměly naprázdno, místo toho jsme se dočkali jen klasické zábavy se špetkou humoru. Je škoda, že se tvůrci tak málo zaměřili na děj a kromě "plazounů" nám ještě naservírovali jakési tvory připomínající opelichané kachny bez křídel. Jako samostatný film to ovšem není úplně špatné a dá se u toho docela dobře zabavit. Rozhodně to ani nevnímám jako ztrátu času.55%.
Westernstory (2011)
Viděl jsem sotva 5 minut filmu, ale stačilo to na to, abych se k němu už v životě nevracel, což taky udělám!
Noci hrůzy (1981)
Ne, ne, ne a ne......jsem opravdu velice zklamán. Z dob největší slávy italských hororů jsem čekal tedy lepší dílo. Vůbec mě to nenatchlo, a to mám zombie horory celkem v oblibě. Jako masky celkem fajn, ty vypadají opravdu dobře, ale ten zbytek? Příběh žádný, neuvěřitelná tupost hlavních postav a k tomu až příliš "lidský" pohyb zombie. V jednu chvíli se pohybují tak pomalu, že by jim člověk s přehledem unikl pomocí válení sudů po zemi a jindy, jakoby z ničeho nic vyskočí z křoví, že ani nejde poznat jestli se jedná o zombie, nebo splašenou srnku. A k tomu všemu mě opravdu hodně zklamala poslední scéna filmu. Že by už chyběly prostředky v rozpočtu ? Alespoň by to bylo obstojné zakončení filmu, ale bohužel, smrt posledního živáčka už jsme neviděli. Takže sečteno podtrženo 30%. Škoda.
Tekken (2010)
souboje jsou celkem slušné, ale to je bohužel vše, co film může nabídnout....a to je opravdu škoda.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Opravdu comeback jak má být. Rambo je zpět a mizerná trojka je rázem zapomenuta. Kvalitou bych to zařadil po boku jedničky. Film mě bavil více než nejnovější Rocky Balboa, který mimochodem taky není špatný :-)
Mosquito Man (2005)
Průměrný horror s vydařenými triky a obstojnou porcí zábavy. Nutno dodat, že vraždy hmyzího chlapíka byly na solidní úrovni (zvláště vydařená byla useknutá hlava). Abych pravdu řekl, tak až do dnes jsem si o původu tohoto filmu nic nezjišťoval, a tak mě celkem zarazilo celkové hodnocení :-) Určitě to nebylo tak špatné. 50%
Ultraviolet (2006)
1* za ty perfektní souboje, kterých je zde opravdu úctyhodné množství :) a 1* za Millu Jovovich...zbytek raději nebudu rozebírat.
Panic je nanic (2006)
1* je za ty svíčky...jinak je to NEUVĚŘITELNÁ BLBOST, která nemá obdoby!!