Deníček (8)
Návštěva kina v roce 2016, kterou si nenechám ujít
Návštěva kina v roce 2015, kterou si nenechám ujít
96 hodin: Zůčtování -Blu-ray
Hacker - Kino
Americký sniper - Blu-ray
Focus - Blu-ray
In the heart of the sea- neviděno
Chappie - Blu-ray
Rychle a zběsile 7 - Kino
Avengers : Age of Ultron - Kino
Šílený Max: Zběsilá cesta - Kino
San Andreas - Blu-ray
Insidious 3 - Blu-ray
Jurský svět - Kino
Méďa 2 - Blu-ray
Terminátor Genisys - Kino
Ant-Man - Blu-ray
Fantastic four - Blu-ray
Agent 47 - Blu-ray
Sinister 2 - Blu-ray
Maze Runner 2 - Blu-ray
London Has Fallen - neviděno
Kniha dzunglí - neviděno
Crimson peak - Blu-ray
The Last Witch Hunter - neviděno
Spectre - Kino
Hunger Games: Mockingjay part 2 - neviděno
Star Wars - Kino
Mission: Impossible 5 - Kino
Návštěva kina v roce 2014, kterou si nenechám ujít
47 Roninu (Blu-ray)
Na život a na smrt (Blu-ray)
Jack Ryan : V utajení (Blu-ray)
Need for speed (Blu-ray)
Pompeii (Blu-ray)
Noe (Blu-ray)
Captain America : Návrat prvního Avengera
Transcendence (Blu-ray)
Three Days to Kill (Blu-ray)
Sousedi (Blu-ray)
Transformers: Age of Extinction
Teenage Mutant Ninja Turtles (Blu-ray)
Equalizer, The (Blu-ray)
Fury (Blu-ray)
TOP 10 filmů roku 2013 pro mě
Iron man 3 (Kino)
Pacific Rim (Kino)
Oblivion (Kino)
The Hangover part III (Kino)
Muž z oceli (Kino)
Rychle a zběsile 6 (Kino)
Star Trek : Do temnoty (Kino)
Návštěva kina v roce 2013, kterou si nenechám ujít
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (Blu-Ray)
Gangster Squad- Lovci mafie (Blu-Ray)
Mama (Blu-Ray)
The Last Stand (Kino)
Smrtonosná past :Opět v akci (Kino)
Jack a obři (Kino)
G.I.Joe 2: Odveta (Kino)
Olympus Has Fallen (Kino)
Lesní duch (Blu-Ray)
Oblivion (Kino)
Pain and Gain (Blu-Ray)
Iron Man 3 (Kino)
Pacific Rim- Útok na zemi (Kino)
Scary Movie 5 (Kino)
Rychle a zběsile 6 (Kino)
The Hangover Part III (Kino)
The Lone Ranger (Blu-Ray)
Star Trek : Do Temnoty (Kino)
Muž z oceli (Kino)
This is End (Blu-Ray)
Světová válka Z (Blu-Ray)
Kick Ass 2 (Blu-Ray)
Útok na bílý dům (Kino)
Machři 2 (Blu-Ray)
The Wolverine (Blu-Ray)
300 Rise of an Empire (2014)
Gravitace (Kino)
Thor: Temný svět (Kino)
Hunger Games : Vražedná pomsta (Kino)
Hobbit (Kino)
Bullet to the head (Blu-Ray)
Django (Kino)
Zero Dark Thirty (Blu-Ray)
TOP 10 filmů roku 2012
Návštěva kina v roce 2012, kterou si nenechám ujít
Seznam filmů za rok 2012:
Kontraband, Underworld: Probuzení; Muži, kteří nenávidí ženy; Sherlock Holmes: Hrá stínů; Tohle je válka; Project X;Válečný kůň; Hněv Titánu; John Carter: Mezi dvěma světy; 21 Jump Street; Bitevní loď; Bullet to the Head; Prci prci prcičky: Školní sraz; Sněhurka a lovec; Muži v černém 3; Diktátor; Mstitelé; Jack the Giant Killer; Prometheus; Temný rytíř povstal; Amazing Spider-man; Doba ledová 4; Bourneův odkaz; Total Recall; G.I.Joe: Odveta; Soudsedská hlídka; Resident Evil: Retribution; Postradatelní 2; Skyfall- Bond 23; 47 Ronin; This is 40; Hobit; Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic, 96 hodin: Odplata; Looper
Top 5 2012:
Temný rytíř povstal
Hobit
Prometheus
The Avengers
Postradatelní 2
Filmy, které jsem viděl v kině
Seznam filmů:
Zelený sršeň; Opravdová kuráž; Světová invaze; Neznámý; Thor; Rychle a zběsile 5; Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna; Pařba v Bangkoku; X-Men: První třída ; Transformers 3; Harry Potter a Relikvie smrti; Captain America; Zrození planety opic; Green Lantern; Kovbojové a vetřelci; Barbar Conan; Tři Mušketýři; Ocelová pěst; Válka Bohů ; Mission Impossible 4