Recenze (254)
Sousedská hlídka (2012)
Za tak obrovský rozpočet, a to podotýkam pre komédiu, dostanem len priemernú komédiu, takú jednohubku. Nič mimoriadne, nič prevratné, obyčajný, miestami oplzlý humor a tie bombastické predražené efekty môžem oželieť. Ako tak aspoň herci odviedli svoju prácu. Čo ja viem také akoby nasilu, že máme rozpočet veľký, tak spravme obyčajnú komédiu, dajme tam mega efekty, lebo šak to súčasní diváci žerú a dajme to do kina, nech sú penáze.
Riddick (2013)
Keby existoval len tento jeden film o Riddickovi, je to bomba a vynikajúce nikdy nevidené predstavenie. Lenže toto už jednotka svojím nápadom a dvojka svojimi efektami ukázala a tak Riddick (2013) je "iba" výborný poloremake. Akoby taká kombinácia Pitch Black a Chronicles of Riddick a to najlepšie z oboch + silnejší survive mód :D. Vin Diesel spolu so svojim ochočeným spoločníkom na cestách po non-furyi nesklamali.
Cold Dead Hand with Jim Carrey (2013)
Jim Carrey mal zasa raz chuť si trocha zablbnúť a urbiť zo seba blázna, čo sa mu podarilo, je to proste kráľ bláznivých komédií, ale toto video samo o sebe je len také nič nehovoriace dielko na jedno zasmiatie.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Úvod excelentný, takto si predstavujem akciu, zábava, dôvtip. Lenže to bolo prvých možno 20 minút. Tešil som sa na metlobal, univerzitu, vlak, nejaké tie boje so zlom, ale kdeže... V poradí 7. film je pre mňa sklamaním, ani škratiok to nezachránil, mal som čo robiť, aby som neofrflal nekonečnú nudu, ktorá sa skončila až na konci filmu. Harry Potter a stanovačka nejdú totižto dohromady... Hodnotím 5 * ale len za úvod.
Vrána (1994)
Jedna z najkrutejších, najemotívnejších a najtemnejších komixoviek. Jednoduchý "revenge" dej, perfektné audiovizuálne a kamerové efekty. A k tomu všetkému ten pocit tragickej smrti vo filme skvele hrajúceho Brandona Leeho.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Takmer 5*. Voľba scenára a návrat drsnej Michelle bol asi najlepší možný ťah, tak aby aj 6. film bol o niečom... A naozaj je. Výborná zábava, efekty, plno naháňačiek, známych hercov. K piatim hviezdičkám mi bráni uletenosť niektorých akčných scénok, v podstate mi tu vadil len jeden prvok- skákanie z auta na auto z dobrých 10 metrov cez most a zároveň chytiť oproti skákajúceho v rýchlosti 100 km/h... to už aj na mňa je moc. A takýchto hovadín je tam viac než dosť. Už som len čakal, kedy začne Vin Diesel šlahať plamene :D.
Hráči (1998)
Človek by čakal, že najväčšie filmové napätie zažije pri nejakej super akčnej scénke, alebo pri prichádzajúcom vrahovi k obeti... a čo takto pri hráčskom stole, kde každý jeden pohyb, každé gesto, záber na kartu a žetón znamenajú dychberúce divadlo. Umocnené dobrými výkonmi hercov. Film využil svoj potenciál, aj keď som očakával, že Damon predvedie svoje schopnosti aj na poli právnickom, ale to už je vedľajšia záležitosť. 90 %.
Ronin (1998)
Výborný thriller s perfektnými hercami. Napätie a hlavne poctivo natočená autonaháňačka, jedna z najlepších, čo som videl.
Nejlepší vyhrává (2009) (TV film)
Výborné 2 TV/Video filmy, ktoré som si, ako fanúšik Terenca, vychutnal naplno. Doc West a Triggerman nie je o akcii, ani o efektoch, ani sa nehrá na akčný film. Je to proste oddychovka, kde najväčšou silou sú herci. Podla mňa výborný casting, duo Terence (Doc) a Paul Sorvino (Serif) je v prvom filme perfektný ťahák. Spomienky na staré dávne časy s Hillom a Spencerom sa aspoň čiastočne vrátili, jedli sa fazule, Terence predvádzal strelbu, jazdu na koni, sem tam buchnáty a hlavne poker, ktorý dodával filmu aj štipku napätia. škoda finále v Triggermanovi, čakal som pištoľový záver, ako v DocWestovi.
Střelec (2009)
Výborné 2 TV/Video filmy, ktoré som si, ako fanúšik Terenca, vychutnal naplno. Doc West a Triggerman nie je o akcii, ani o efektoch, ani sa nehrá na akčný film. Je to proste oddychovka, kde najväčšou silou sú herci. Podla mňa výborný casting, duo Terence (Doc) a Paul Sorvino (Serif) je v prvom filme perfektný ťahák. Spomienky na staré dávne časy s Hillom a Spencerom sa aspoň čiastočne vrátili, jedli sa fazule, Terence predvádzal strelbu, jazdu na koni, sem tam buchnáty a hlavne poker, ktorý dodával filmu aj štipku napätia. škoda finále v Triggermanovi, čakal som pištoľový záver, ako v DocWestovi.