Oblíbené filmy (10)
Kripozoidi (1987)
kdo neviděl tenhle kult, je u mě teplejší než Freddie Mercury
Sgt. Kabukiman N.Y.P.D. (1990)
Pro mě asi nejlepší film od TROMY. Sice je tam minimum vyhřezlejch střev a rozdupanejch hlav, jak je u jejich filmů zvykem, ale Kabukiman má něco víc než jenom gore.
Skřet 2 (1990)
Skřítek (1986)
Leák (1981)
Protivný sprostý holky (2004)
Klub tajných agentů (1996)
Hulk Hogan tak jak ho mám nejradši! S bandou divnejch dětí co zachraňujou svět.
Chlapec, který spatřil vlkodlaka (1973)
Vlkodlak s maskou z papírnictví co vydává zvuky jako starej sound blaster. Fanatický křesťani co si myslej, že vlkodlak znamená konec světa... Je to prostě nehorázná prdel a já to beru jako kultovní film.