Oblíbené filmy (8)
Vrchní, prchni! (1980)
Neokoukatelné - můžu to sledovat kdykoliv, zas a znova a takových filmů není mnoho. Zde heslo: opakovaný vtip není vtipem, neplatí - směju se vždycky a ještě si pobroukávám píseň, kterou (tak jako film) musí znát snad každý čech. Je to smršť hlášek a humorných situací, od začátku do konce. Jeden z mých nejoblíbenějších filmů, stejně jako Kulový blesk.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Splněný sen každého čtenáře fantasy. Dokonalé mistrovské dílo - víc takových !
L. A. - Přísně tajné (1997)
Nejlepší krimi-thriller, co jsem, kdy viděl !!!
Kulový blesk (1978)
Stejné pocity, jako u filmu "Vrchní, prchni!" Podívám se na něj vždycky, když ho v TV opakují. Nezlobte se, že vás zase obtěžuju :-) http://www.youtube.com/watch?v=Pgk8O_v8PbQ
Devátá brána (1999)
Skvělá atmosféra tohoto filmu mě očarovala. Mám rád tajemno a mám rád knihy. Je to dokonalé propojení filmu, u kterého máte pocit, že čtete knihu, od které nemůžete odtrhnout zrak...
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Největší dobrodružství, všech dob !!!
Braindead - Živí mrtví (1992)
Asi jsem uchyl, ale tohle je přesně druh filmu, na kterym ulítávám. Tolik zvrhlý zábavy v jednom filmu, to je prostě úžasný !
Smrtelné zlo 2 (1987)
Mě se teda líbil víc, než jednička. Je to moje dětská láska :-)