Poslední recenze (131)
Avengers: Age of Ultron (2015)
Životní zklamání. Miluju všechny avengery, ale tohle? :(
Divoké historky (2014)
Poučení: nikdy nepředjížděj vidláka, jestli nechceš mít posrané čelní sklo. Tahle (tuším) 3. povídka byla vážně TOP. Vážně neuvěřitelná, až přehnaná, návaznost chování dvou totálních magorů. Ani nepamatuju, kdy naposled jsem se tak bavil. Ve všech povídkách musím ocenit hlavně geniálně propracovaný scénář.
Terapie láskou (2012)
Další podařený film s Cooperem, při kterém nemusíte ani zapínat mozek. Doporučuju všem životem zhrzeným, psychycky nemocným lidem - film totiž dává realistickou představu, že i když jste totální magor, tak máte šanci si najít hezkou holku (minimálně když jste světoznámý herec). Při sledování tanečních kreací Jeniffer musím kompetentně prohlásit, že jsem našel nejkrásnější zadek v legínách v celém Ho(Bo)llywoodu - je vážně ultimátně nádherný.