Oblíbené filmy (9)
Ukradené Vánoce (1993)
Něco tak krásného a zároveň bizardního a trochu temného jsem dlouho neviděl.Atmosféra a vizuální stránka filmu jsou GENIÁLNÍ.Víc takových filmových lahůdek!!!
Requiem za sen (2000)
Nevětší filmová deprese co jsem kdy viděl a proto taky jeden z nejlepších filmů co jsem kdy viděl.
Trosečník (2000)
Princezna Mononoke (1997)
Střihoruký Edward (1990)
Bourneovo ultimátum (2007)
Hvězdný prach (2007)
Jiný než kniha,hlavně celkovým vyzněním,ale přesto naprosto úchvatné a okouzlující.Tak velkou dávku čisté a upřímné romantiky jsem už dlouho nedostal.Všechno je jak má být-Charlie Cox je sympaťák,Claire moc roztomilá a De Niro výborný.Proti technické stránce filmu nenám žádných námitek(to že rozpočet nebyl nijak oslnivý mi vůbec nevadí).A hudba je to naprosto úchvatná.Děkuji tvůrcům filmu,že šli svou vlastní cestou a nesnažili se natočit přesný přepis knihy.