Poslední recenze (2 818)
Ve jménu cti (2023)
Film je povedený, ale uplyne a v hlavě po něm vlastně nic nezbyde. Možná to chtělo dramatičtější zápletku, vlít trochu života a jiskry. V této podobě se mi to jeví jako celkem mdlé. V recenzích zmiňovaný Poslední souboj se mi líbil mnohem víc.
Matka v trapu (2024)
Výborné herecké obsazení, jejichž talent a potenciál je opět promrhán, jak je v poslední době u nás zvykem. Film zcela o ničem, nebavil ani na ten jeden večer a určitě se k němu dobrovolně už nikdy nevrátím. A přitom by stačilo dodat jen málo, trochu života a energie. 2-
Krotitelé duchů: Říše ledu (2024)
Pohodová oddychovka na deštivé odpoledne. Možná o ždibíček lepší než poslední film z této obnovené série. Ale jinak jenom zábava bez větší hloubky nebo dalšího posunu.