Recenze (25)
Kapitáni: Mistrovství světa (2023) (seriál)
Jeden z najlepších dokumentov. Fakt 5 hviezdičkovy.
Vetřelec: Covenant (2017)
Božemoj aj roboti musia byť genderovo orientovaný. Neskutočne idiotské chovanie členov posádky. Po hodine v kine ľudia začínajú šomrať a baviť sa, niečo nie je v poriadku s týmto filmom.
Únos (2017)
Kto sa v tom nevyzná je v prdeli. Ale inak dobré spracovanie. A aby som napravil korektný scenár tak predseda je Mečiar, chalanisko Lexa a ostatných si nájdite na google. A veľká škoda že nebol spomenutý Fico ako verná kópia Mečiara!
Tyran (2014) (seriál)
Taký pekný slniečkový seriálik. Muslimovia - demokrati.... no krása taká utopická...
Fantastická čtyřka (2015)
kurva takto to dodrbať
Sejmi prezidenta (2014)
Samo, Samo Tebe hrablo.....
Birdman (2014)
ukecaná, depresívna filozofická sračka
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
i keď síce málokedy, ale teraz s verbalom súhlasím ABSOLÚTNE...
Interstellar (2014)
POMO súhlas
Bony a klid 2 (2014)
nie nedá sa a nedá sa to dopozerať do konca..........................