Recenze (21)
Čekárna na dospělost (2009)
jasně mohlo to být lepší, ale to by bylo asi o větším úsilí, více času. Byl to dokument klientů klubů, nikoliv dokument profi režiéra. Byla to výpověď mladých, zásah z venčí asi neměl být nijak velký. takto, je to ale myslím dobrá výpověď o dnešní mladé generaci.
Mamma Mia! (2008)
souhlas s cival. humbuk kolem hovínka.
Svatba na bitevním poli (2008)
nova si vybírá zajímavé filmy. to je další shit. třeba to dělá programově...
Medvídek (2007)
docela průměr. pánům by slušelo pár měsíců volna a udělat jeden dobrý film než řadu průměrných
Opravdová láska (2007) (TV film)
dobrý průměr, minulý díl byl lepší, ale i tak jedno z potěšení této televizní zimy.
Krásný čas (2006) (TV film)
lepší než celej Bestiář
Bestiář (2007)
první hodina se to tvářilo jako pokus o psychologický film a druhá jako¨komedie. celkově bych řekl, že se pí. nesvatbová vypovídala a natřela to ,,svým" mužům.....bohužel, film dle toho vypadá. takže nakonec nejlepší byl vašut.
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
wow. tak to byla ale blbost - nastavovaná kaše.
Miluj mě, prosím (2004)
nuda, nuda po 30 minutách jsem to uťal.
Pravidla boje (2004)
docela mě to překvapilo, myslel jsem že to bude větší blbost. akorát by měli vysvětlit na začátku s kým máme tu čest - a co je to za tatku co mu unesli dcerku...:-)